Met behulp van psychologische principes en theorieën problematiek in de praktijk oplossen.

Hoe reageer jij als een patiënt de rekening te hoog vindt en jou dit verwijt? Wat doe je als een boze patiënt jou op een intimiderende manier én in het bijzijn van anderen vraagt wanneer hij nou eindelijk een keer aan de beurt is? Of iemand die jouw persoonlijke ruimte binnentreed? Dit kunnen soms behoorlijk lastige situaties zijn.
Hoe fijn zou het zijn als je de vaardigheden en het vertrouwen hebt om hier op een effectieve en professionele manier mee om te gaan?

Middels het crisisontwikkelingsmodel en met hulp van twee deskundige trainers leer jij in deze dagtraining hoe effectief met deze vorm van agressie om te gaan.

Onderdelen die voorbijkomen in de cursus – “Omgaan met agressie in de praktijk”.

  • Herkennen van eigen angst- en agressiesignalen
  • Omgaan met belemmerende gedachten
  • Fasen van agressie herkennen
  • Methodische interventies toepassen

Je ervaart hoe je zowel jouw eigen gedrag als dat van de ander kunt beïnvloeden. Dit pas je toe op voor jou bekende praktijksituaties. Hierdoor kun je na deze training jouw opgedane kennis toepassen in je eigen praktijk.

Wij bieden jou:

  • Een dag vol ruimte om te groeien binnen een veilige sfeer
  • Onder leiding van een energiek trainersduo met aanstekelijk dynamiek
  • Ondersteund door bewezen en effectieve methodiek
  • Een boeiende mix van toegepaste psychologie en praktijksituaties
  • Een 1 op 1 follow-up met de docent na enkele weken om de opgedane kennis te borgen.

Wij verwachten van jou:

  • Dat je wat wil leren van de trainers & de anderen
  • Dat je met een open blik de training instapt
  • Dat je bereid bent om ook af en toe lol te maken!

Inschrijven voor een opleiding:

Deze training sluit aan bij iedereen die graag beter wil kunnen omgaan met agressie in de praktijk.

Maximaal 12 deelnemers per cursus.

€ 475,- (0% BTW): 2 dagdelen, incl. lunch en volledige verzorging

Agressieve patiënten in de praktijk? Daar kan ik goed mee omgaan.

[printfriendly]