Team training – Klantgericht communiceren
Je krijgt maar 1 kans om een eerste en positieve indruk te maken. Dit geldt alle medewerkers in een mondzorgpraktijk. De patiënt van nu is goedgeïnformeerd, soms veeleisend en wil jouw volledige aandacht.
Wil jij graag weten hoe je een prima service kunt bieden in persoonlijke gesprekken maar ook aan de telefoon? Hoe je professioneel en klantvriendelijk communiceert? Hoe je omgaat met klachten en ‘lastige’ klanten? Hoe je de leiding houdt in een gesprek? Hoe je de regie ‘pakt’ in het gesprek? Dan is deze training een absolute aanrader!
De training is praktijkgericht en de voorbeelden zijn direct toepasbaar in het werk. Een interactief programma met opdrachten, filmfragmenten en praktijkoefeningen.
Onderdelen die aan bod komen in de training
- De kracht van de eerste indruk
- Taalgebruik en positief beïnvloeden met taal
- Een klacht is een kans
- Creatief en authentiek reageren
Wat bieden we jou?
- Een dag vol ruimte om te leren van een professionele trainer
- Een informele setting en een kleine groep deelnemers
- Bewezen en effectieve methodiek
Wat verwachten we van jou?
- Dat je met een open blik en enthousiast deelneemt
- Dat je casuïstiek inbrengt
Leerdoelen – Klantgericht communiceren
- Je leert de etiquette van zakelijk en vriendelijk contact
- Je beheerst de basis gespreksvaardigheden
- Je bent regisseur van het gesprek
- Je verbetert de klantgerichtheid en verhoogt de klanttevredenheid
Programma indeling – Klantgericht communiceren:
Vrijdag 25 juni 2021 | 1 dag (2 dagdelen)
Studiebelasting – Klantgericht communiceren
De training vindt plaats op aanvraag.